Yoga for ryg; nakke og skuldre

”Din krop har brug for, at du bøjer og strækker den, som den er skabt til, livet igennem. Det gælder ikke mindst, som årringene bliver flere og skavankerne sværere at ignorere”

– lyder det fra Susanne Lidang, som den 5. september udkommer med sin 3. yogabog ”Yoga for ryg, nakke og skuldre”.

Med blot 10-15 minutters daglige yogaøvelser – gerne strøet ud over dagen – kan du slippe af med stivhed og smerter i ryg, nakke og skuldre.

Som sidegevinst får du en bedre holdning, større bevægelighed i hele kroppen, øget blodcirkulation samt en bedre vejrtrækning. Tilsammen kvaliteter, der giver dig mere ro, overskud og energi.

Bogen viser dig, hvor let du sniger enkle og effektive øvelser ind i løbet af din dag/uge: i sengen, inden du står ud af den, i pausen på stolen eller som aftenudstræk, der får dig ned i gear. Bogen byder også på et lidt længere weekendprogram, som du kan supplere eller dække dig ind med, hvis du ikke rigtigt nåede yogaen i ugens løb.

Det er ryg-yoga tilgængeligt for ALLE – også for dig med en travl hverdag.

Bogens programmer:
Morgen-yoga
Pause-yoga
Gear ned-yoga
Weekend-yoga